11 април, 2021

С нищо непредизвикана







От скоро забелязах, че се събуждам с нищо непредизвикана усмивка и то от ухо до ухо! Не обърнах особено голямо внимание, но след известно време открих, че и заспивам с тази усмивка. Стана ми интересно и започнах самонаблюдение. Оказа се, че и през деня съм със същата, ама съвсем същата усмивка. Това ме амбицира, купих шпионска камера и сам се проследих по нощите, неоправдата продъжаваше да си стои там, дори и в съня ми без сънища.

Отидох при доверен лекар и той ми издаде тайната, каза, че е заразно и за това другите като мен ги държат в специализирано здравно заведение.

На мен ми се размина, защото сега е епохата на маските. Но не издържах и си купих маска с усмивка от ухо до ухо.

Моето хилене продължава, за другите не знам, те носят други маски.

 

Стефан Стефанов

11.04.2021 Чавей

Il palazzo del gatto infinito

Няма коментари:

Публикуване на коментар