10 септември, 2018

Луда - джаз





Тази жена е луда -
Луда само по мен.
Тази жена е луда -
Държи ме в истински плен.

Тя не си тръгва
Дори по първи петли.
Мотае се нагоре-надолу,
Но не ме изпуска от очи.

Време е нещо да кажа
На тази луда жена:
-     Шампанското свърши любима,
Отварям друго сега.

Само тя не си тръгва.
Само тя е със мен.
Лудостта е заразна,
Май вече съм фен.

-     Скъпа нощта е прогледна,
Виждам те в звезден воал,
Как се отправяш на изток
Срещайки изгрева бял.

Тази жена е луда -
Тя е луда за мен.
Нейните стъпки среднощни
Идват само към мен.
Нейните жестове сочни
Сочат право към мен.

Тази жена е луда -
Иска да продължим,
Нашето нощно пиянство,
Но без абсен и без грим.

Тази жена е луда –
Тя е точно за мен -
С нея мога да скачам
В свят защо? забранен.

Тази жена е луда -
От Бога направо е дар -
Тука дошла да прегърне
Някакъв истински звяр.

Стефан Стефанов
07.09.2018 ГББГ

Няма коментари:

Публикуване на коментар