13 май, 2020

Все не мога да ѝ угодя




Мързеливи капчици падат,
Изрядно във прашния ден,
Тихи са и не нападат,
Стъпват на пръсти край мен.

Даже не се и премествам,
Лежа си във черно обвит,
Слънцето временно тествам
В шезлонг край басейна открит.

Но нещо така ги разсърди…
Започна се буря, гърмеж…
Курорта ми в миг се опразни –
Същински пладнешки грабеж.

Капките топли и нежни
Във лед се превърнаха блед,
Станаха северноснежни,
Фучащосърдити - безчет.

В миг прекрати се пороя,
Слънцето пак се яви,
Лятната рошава буря
Спря да развява поли.

Лятото тихо полегна,
Полегнах в шезлонга и аз,
Бурята мощна в коктейла
С ледно амаро залях.

Котката само сърдита,
Погледна ме с фосфор-очи:
Какви ми ги…моля те вършиш,
А уж си сваляч на звезди!?

Стефан Стефанов
13.05.2020 ГББГ

Няма коментари:

Публикуване на коментар