14 февруари, 2023

Падане в Любовта /джаз блус естествено/

 


 


Хората падат в Любовта всеки ден.

Извинявай, че аз успях едва сега,

но теб все те нямаше скъпа.

 

Това се случи в прекрасния ден,

когато ти ме прегърна

и забоде любовта си в сърцето ми.

 

Хората падат в Любовта всеки ден.

Извинявай, че аз успях едва сега,

но теб все те нямаше скъпа.

 

Това се случи, когато твоята нежност

излезе от сърцето ти и премина през ръцете ти,

докосвайки моята същност.

 

Хората падат в Любовта всеки ден.

Извинявай, че аз успях едва сега,

но теб все те нямаше скъпа.

 

Да, това наистина се случи,

когато твоето сърце подкани моето

да бият в синхрон помежду си.

 

Хората падат в Любовта всеки ден.

Извинявай, че аз успях едва сега,

но теб все те нямаше скъпа.

 

Благодаря ти, че паднах в Любовта

и ти ме последва без думи.

Скъпа, целуни ме, вече сме други!

 

Хората падат в Любовта всеки ден.

Извинявай, че аз успях едва сега,

но теб все те нямаше скъпа.

 

Стефан Стефанов

14.02.2023 Чавей

Il palazzo del gatto infinito

Няма коментари:

Публикуване на коментар