03 февруари, 2023

Само за теб /блус/

 


Ти ме правиш.

Ти ме правиш луда.

Ти ме правиш, луда по теб.

 

Няма да спра, да обичам гласът ти.

Няма да спре, след него смехът ми.

Няма да спре!

 

Ти ме правиш.

Ти ме правиш луда.

Ти ме правиш, луда по теб.

 

Залезите със теб са прекрасни.

Защото заедно потъваме в нощта.

В нощта.

 

Ти ме правиш.

Ти ме правиш луда.

Ти ме правиш, луда по теб.

 

Ти успя да ме направиш подвластна   

на магията на любовта.

На любовта.

 

Ти ме правиш.

Ти ме правиш луда.

Ти ме правиш, луда по теб.

 

Разпилявам по теб нежност и сила,

ласки, и страсти - само по теб.

Само по теб.

 

 

Ти ме правиш.

Ти ме правиш луда.

Ти ме правиш, луда по теб.

 

Ако не е твойта любов -

ще съм цвете в пустиня.

В пустиня.

 

Ти ме правиш.

Ти ме правиш луда.

Ти ме правиш, луда по теб.

 

 

Открадни ме! Понеси ме!

Отнеси ме далеко – само за теб!

Само за теб!

 

Ти ме правиш.

Ти ме правиш луда.

Ти ме правиш, луда по теб.

 

СС 03.02.2023 Чавей


Нещо такова


Just for you


you make me

You drive me crazy.

You make me crazy for you.

 

I won't stop loving your voice.

My laughter will not stop after him.

It will not stop!

 

you make me

You drive me crazy.

You make me crazy for you.

 

The sunsets with you are beautiful.

Because together we sink into the night.

In the night.

 

you make me

You drive me crazy.

You make me crazy for you.

 

You managed to make me submissive

of the magic of love.

Love's.

 

you make me

You drive me crazy.

You make me crazy for you.

 

I shower you with tenderness and strength,

caresses and passions - only for you.

Only for you.

 

 

you make me

You drive me crazy.

You make me crazy for you.

 

If it's not your love -

I will be a flower in the desert.

In a desert.

 

you make me

You drive me crazy.

You make me crazy for you.

 

 

Steal me! carry me

Take me away - just for you!

Just for you!

 

you make me

You drive me crazy.

You make me crazy for you.

 

SS 02/03/2023 Chavey

Няма коментари:

Публикуване на коментар