06 март, 2023

Каква прелест само

 



 

Той много обичаше жените. Жените знаеха това и му отвръщаха със същото, че даже и повече.

-         Защо? – попитах го аз.

-         Защото жените винаги са били много добри с мен.

-         Например?

-         Например, те винаги са късали с мен, за което съм им много благодарен.

-         Ама как?

        -   Ами тъй. Когато една връзка изгуби пламтящата си страст и великолепие, и вместо тях се появят досадата, и съжалението, то те, жените, винаги са ме избавяли от неблагодарното задължение да прекратя този вече жалък фарс. По този начин те ми спестяваха купища угризения на съвестта и тревожни очаквания за разразяващ се психохистеричен скандал.

  След това експертно обяснение аз, най-после разбрах, че жените обичат също и мен, и то много!

 

Стефан Стефанов

06.03.2023 Чавей

Il palazzo del gatto infinito

Няма коментари:

Публикуване на коментар