06 януари, 2023

Пътуване към Любовта

 



 

Качвам мотора и тръгвам.

Знам, че няма пътища, че няма посоки.

Затова тръгвам без да мисля.

 

Само слънцето свети в очите ми

и сълзите ми го превръщат в дъга.

Това е от вятъра може би.

Или това е моята съдба?

 

Прекрасен свят ще те обходя!

Но не заради витрините,

рекламите, светлините,

не заради суетата,

а заради нея.

 

Само слънцето свети в очите ми

и сълзите ми го превръщат в дъга.

Това е от вятъра може би.

Или това е моята съдба?

 

Да, сега обикалям света,

но не за да я търся.

Тя е във мен, зная!

Невероятна моя,

правя това пътешествие

само за теб.

 

Само слънцето свети в очите ми

и сълзите ми го превръщат в дъга.

Това е от вятъра може би.

Или това е моята съдба?

 

Ще карам неспирно

докато не ме прегърнеш истински,

докато не ме приемеш истински,

докато не си със мене истински.

 

Само слънцето свети в очите ми

и сълзите ми го превръщат в дъга.

Това е от вятъра може би.

Или това е моята съдба?

 

 

Стефан Стефанов

06.01.2023 Чавей

Няма коментари:

Публикуване на коментар