31 януари, 2023

Диамантени сълзи /най-после рок/

 



 

Аз стоя близо до прозореца

и плача с диамантени сълзи.

Вселената ме прегърна,

защото не може да понесе това.

 

Ти си тръгна и останах сам.

Сам в безкрайността.

Сам в самотата.

Ела.

 

Аз стоя близо до прозореца

и плача с диамантени сълзи.

Вселената ме прегърна,

защото не може да понесе това.

 

Любовта ми няма да свърши.

Защото Вселената ме прегърна,

а тя няма край.

Ела.

 

Аз стоя близо до прозореца

и плача с диамантени сълзи.

Вселената ме прегърна,

защото не може да понесе това.

 

Но аз искам твойта прегръдка.

Чакам твоята глътка вода.

Защото тя ме съживява.

Ела.

 

Аз стоя близо до прозореца

и плача с диамантени сълзи.

Вселената ме прегърна,

защото не може да понесе това.

 

Сълзите ми са бисери.

Но любовта ми е безценна.

Защото е само за теб.

Ела!

 

Аз стоя близо до прозореца

и плача с диамантени сълзи.

Вселената ме прегърна,

защото не може да понесе това.

 

Стефан Стефанов

31.01.2023 Чавей




Няма коментари:

Публикуване на коментар