24 февруари, 2021

Обучение

 

       


Трябва да си призная, че имаше период в живота ми, през който не само, че не се справях с общението с нежния пол, ами направо се провалях. Да не повярва човек като гледа какви ги върша сега, но нейсе, всеки има страници от биографията си, които с радост би изгорил, но както всички знаем ръкописите не горят.

       По онова време, баба ми на село, имаше доста котки, които постоянно се мотаеха из краката ѝ, и тя от време на време майчински ги подритваше с гумените си галоши.

       Реших да споделя нерадостите и тегобите си с една от тях. Тя дълго и искрено се смя, и търкаля по пода до премала. Най-после силите ѝ свършиха и милостиво реши да ми помогне:

        - Няма нищо сложно - каза тя: просто бъди мъж. Жените обичат мъжете да са мъже. Това е!: И набързо приключи с обучението ми.

Постарах се много. А то, не било никак, ама никак сложно!

Сега с ръка на сърцето мога да кажа, че мъжът, който виждате е творение на котешката мъдрост и не по-малко на котешкото милосърдие.

Благодаря на котката жена или на жената котка, вече не помня точно, за това, че се погрижи за мен в ония ми, не тъй силни дни!

 

 

                Стефан Стефанов

23.02.2021 Чавей

Il palazzo del gatto infinito

Няма коментари:

Публикуване на коментар