28 февруари, 2021

Обучението продължава

 


Жълтата ми котка Cuore Matto, явно много си ме харесва, защото се отнася много сериозна към ангажиментите, които сама е поела към мен. А именно да ме осветли по отношение на другите котки.

От известно време насам забелязах странно поведение в иначе абсолютно котешките и навици: изпреварваше ме просваше се по гръб пред краката ми и вдигаше своите.

В началото не обърнах особено голямо внимание на това, но тя продължи да настоява на своето. Разбрах.

-         - Добре де, кажи за какво иде реч? – попитах я изпълнен с подозрение.

-         - А, разгеле, най-после забеляза! Запомни!, ако една котка не прави точно това, което правя аз сега в твое присъствие, въобще не се занимавай с нея – само ще си изгубиш времето. Запомни ли, или да повторя? – Завърши обучението с въпрос за затвърждаване тя.

Запомних.

За сетен път се убеждавам, че е много хубаво да имаш за наставник котка и то с опашка по отношение на котките, та били те и без опашки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар